Not exactly a recent addition to my collection – it has featured in many nail arts – but now that I tried it all over for the first time I can tell I’m going to reach for it a lot and not just in the summertime.
#954 is a beautiful creamy acid green with a very subtle bright green shimmer. The sheen shows only from very up close but gives a nice dimension to the color nevertheless.
#954 is a beautiful creamy acid green with a very subtle bright green shimmer. The sheen shows only from very up close but gives a nice dimension to the color nevertheless.
The formula is to die for: creamy but not too thick so that it doesn’t come out streaky. The brush has a nice give but is not flimsy. You can probably get away with 1 coat but I was being sloppy and I went for 2 to cover a couple of patches.
This shade is extra pretty and I think it’d look great on many skin tones.
Have you tried any INGLOT polish? Any shade you’d recommend? The choice is so huge it can be a little overwhelming…
***
Non esattamente un acquisto recente - è da un po' che lo uso per diverse nail art - ma ora che l'ho utilizzato su tutta l'unghia per la prima volta posso affermare con certezza che lo utilizzerò spessissimo e non solo durante l'estate.#954 è un bellissimo verde acido cremoso con una delicata iridescenza verde brillante. Il luccichio è visibile solo se si guarda molto da vicino ma aggiunge comunque multidimensionalità al colore.
La formula è favolosa: cremosa ma non troppo densa così l'applicazione risulta uniforme. Il pennellino è flessibile ma non troppo morbido. Con un'applicazione attenta potete cavarvela con un solo strato, ma visto che ero un po' di corsa ho preferito dare due mani per coprire alcune imperfezioni.
Un colore veramente grazioso, che credo possa donare a diversi incarnati.
Avete mai provato gli smalti INGLOT? Avete qualche raccomandazione? La scelta è veramente ampia ed in questi casi mi sento sempre un po' sopraffatta...
0 comments:
Post a Comment